Lopetusleikit

Toiminnallinen palaute

Ohjeet ja kuvat tulostettaviksi

Ohjeet ja kuvat PowerPoint

Nukkuva pikkutyttö, jalkapalloa pelaava pikkupoika ja kolme eri tunnetilaa kuvaavaa hymiötä.

Kurssien lopetuksessa on kiva kerätä palautetta toiminnallisesti. Lapset kaipaavat liikettä ja tunnelma pysyy eläväisenä.

PowerPointissa voit vaihtaa ja muokata kuvia ja kysymyksiä sinulle sopiviksi.

Kivoja kommentteja kurssikavereille

Leikin ohje

LASSO-hahmolla on sydämenmuotoinen paperi teipattuna selkään ja toinen LASSO-hahmo kirjoittaa paperisydämeen.

Kurssin loppupuolella tai lopetuksessa on mukava vielä miettiä mukavia kurssikavereita ja kurssimuistoja. Ne on mukava saada muistoksi mukaan.

100%-leikki

Ohje leikkiin

Kuusi paperinukkehahmoa seisoo käsi kädessä ringissä ja yksi paperinukke on ringin keskellä.

Kurssin päätteeksi jokainen perhe voi kertoa, mikä juuri heidän mielestään on ollut kivaa kurssilla. 100% -leikkiä voi leikkiä sekä sisä- että ulkotiloissa.

Palaute kurssista toiminnallisesti

Ohje menetelmään

Tulostettavat timantti ja pökäle

Piirroskuvassa pökäle ja timantti ja niiden välissä jana.

Lapsiin ja nuoriin voi vedota pökäle-timantti vaihtoehtojen käyttö loppupalautteessa 😏

Tsemppikortti kurssikavereille

Ohjeet tsemppikorttiin

Viisi iloista piirrettyä lapsihahmoa ja lelukoira, joka istuu vedettävän kärryn päällä.

Viimeisellä kurssikerralla tai viimeisenä kurssipäivänä voi tehdä tsemppikortit osallistujille. Kurssin vetäjä postittaa ne sovitun ajan päästä. Lisää ohjeita klikkaamalla.

Lakanaleikki – muistatko nimiä?

Leikin ohje

Piirroskuvassa esitellään leikin idea.

Kurssin loppupuolella hauska leikki koko porukalle. Muista varmistaa ettei kenellekään tule kiusaantunut olo huonosta nimimuistista 😉.

RyhmäRengissä paljon ideoita palautteen keräämiseen 💻@

Ryhmärengin sivuilta löytyy monenlaisia menetelmiä palautteen keräämiseen sekä verkossa, että livenä

Värikästä palautetta

Käytämme evästeitä käyttökokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivua hyväksyt evästeiden käyttömme. Lisätietoja